2012. január 15., vasárnap

női pufi mellény,nagyon egyedi!hosszított!L , X L - Jelenlegi ára: 3 400 Ft

Eladó a képeken látható abszolút újnak mondható női mellény. kaptam amerikából, kb kétszer vettem föl(max)és csak itt áll a szekrényemben.....
elég sok méretet átölel.... 38-tó kb 42ig bőven jó.
én igen erős vagyok mellben meg amúgysem vagyokm vékony, és jó rám. de vékonyabb barátnőmre is jó aki egy átlag 38-40es méret.
big chill márkájú. mell alatt szűkíthető. aki látta élőben nálam, mindenkinek tetszett. csak akkor még nem adtam el....
: )
hossza: kb 83
mellszél: 51 x2
de én ennél erősebb vagyok és jó rám!!!
kérdezzetek bátran.


Jelenlegi ára: 3 400 Ft

Az aukció vége: 2012-01-19 09:37
. női pufi mellény,nagyon egyedi!hosszított!L , X L - Jelenlegi ára: 3 400 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése